Fredag 2 Juli

Jobbet avslutat för den här sommaren. Under de här veckorna har ja haft as kul, men vissa dagar har varit SÅÅÅ sega. De första två veckoran jobbade ja med Josse vilket va roligt! Att ha någon att prata och skratta med. Gör allt mkt lättare och roligare. Hon har lärt mig dricka kafe men det är både bra och dåligt. Bra för att ja orkar de tidiga mornarna men dåligt för ja känner redan att ja måste ha. Den sista veckan har ja varit själv där och då har tankarna snurrat lite för mkt om allt. Och det har gjort mig orolig helt i onödan. Saker som ja ångrar att ja sagt på ett sätt, att ja borde sagt på något annat, vågat ståt på mig i vissa situationer. Eftersom ja har fått så mkt ensamtid så har ja faktiskt kommit på lösningar. Och kommit på saker som gjort mitt självförtroende bättre. En sak som ja kom, det gjorde mitt självförtroende dock inte bättre, va att ja saknar Josse!

Fredagkvällen spenderades på altanen med Malin och Emmie. Malins födelsedagspresen kommer bli as bra xd Konstigt att den inte redan är uppfunnen xd Åt SKIT dyra potatisgratäng xd med dennis korv. Haha, vi satte oss på framsidan och grillade mitt på asfalten där bilarna åker xd Blåbärspaj och jordgubar till efterrätt. MUMMA! Flumma loss, och ja, det märks att det är sommarlov. Sommarflummet kommer! Jättebebisen malin, det va nog dagens skämt! HAHAHA! En bra kväll, det var det. En bra kväll med dom två av de bästa!

:*

Malin kom inte med/ville inte vara med på så många bilder. Men hon är i bakgrunden någonsatan.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0