Fredag 22 oktober

Ännu en mycket dålig uppdatering men eftersom jag fortfarande har prakatik så blir det inte så mycket att skriva om. Onsdagen innehöll mest tömkörning av både åsna och hästar. En helt egen upplevelse!

Var i norrköping igår kväll och åt med min Lisa! Vi satt sär och bara pratade. Har saknat våra samtal massor. Det blev inte så länge, synd det. Men stunden vi sågs, det var värt mycket! Och snart åker jag och Lisa plus tanterna till ullared. Skit kul!

Och idag är det ÄNTLIGEN fredag! Två veckor av tre på prakiten avklarade. Det e kul. Vi praktikanter har roligt tillsammans. Issa kom till mig efter att hon slutat. Vi kollade på tVD, jätte bra avsnitt och lite tårar i ögonen, och på Nikita, en annan serie som rekomenderas starkt! Bio på kvällen, the last airbender. Julia och jag var helt besatta av det typ i åttam, älskar det och så kom det ut på film, whiiii! Filmen var nästa precis om serien, såklart hade dom missat mycket, men så blir det ju. Åkte hem till mig efter att filmen va slut, vi skulle bara vila lite innan hon skulle åka hem. Somnade typ båda två i sängen. Mysig kväll! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0