Fredag 29 oktober

Mysig kväll med Bachan igår. Vi äger på att baka kladdkaka! Nördade Merlin några timmar. Det är hemskt, även fast det gått mer än ett år så känns det konstigt att inte träffa henne varje dag. Men när vi väl ses då går det inte att få oss tysta!
Sista dagen på en tre veckor lång jätte bra praktik! Synd men sant! Det har varit jätte skönt att komma bort från skolan, har saknat vännerna där, fast skolan har varit skönt att slippa. Även fast det har varit gott om plugg att göra. Under praktiken har ja fått göra massa saker, lärt mig massor och träffat nya härliga människor. Dagen idag bjöd på förmiddags fixet som alltid. Lilleman red, han är en ren naturbegåvning! Kebab till lunch och kladdkaka till efterrätt! Longerade Arrow, ponny jag red i tisdags som knappt ville gå. Fick ett projekt på lovet. Att komma dit och rida och longera honom. För att få fart på honom, ska bli jätte kul! Kommer sakna stället, men nu är det lov!
Träffade malin på kvällen. Masserade hennes ponny. Det är något jag kan tänka mig att jobba med, det är jätte intressant! Tog en mysig promenad runt ankfältet och pratade om allt och inget. Ville inte att promenaden skulle ta slut!!! Tog en slappar kväll tillsammans hemma hos henne, kollade på bilder från i somras. Bornholm 2010<3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0