Fredag 8 oktober

Fy på mig. Sämsta uppdateringen. Lite mer än en vecka har gått och en del har hänt. Jobbade förra helgen, stressat som en galing för att hinna allt klart i tid till gästerna, kom till jobbet på lördagen och förväntade mig att det inte var så att göra. Fast där hade jag mkt fel. Men helt plötsligt kommer en till som jobbar på hotellet dit, ja slapp att göra allt själv. Lisa kom när ja slutat. Gick och åt med gänget och lite mer folk. Bilresa med Fia och lisa genom linköping. En upplevelse för sig. Fia säger höger, jag säger rakt fram, lisa får lite små panik. Men alla tre levde när vi kom fram. Fest för Bella på kvällen. Kvällen innehöll dans och skratt!
Bachan åkte till Berlin på sändag kvällen. Nära tårar!
Veckan som följde innehöll mest skola och åter skola.

Igår, torsdag, vara det studiedag. Spenderade hela förmiddagen hos tandregleringen. Blev lite smått förbannad på hon som skulle fixa tandskenan. Den passade inte! Mamma och ja gick och fixade dop present tills på söndag. Åt lunch med Josse. Och på eftermiddagen va ja socialtstöd när issa klippte sig. Vi hann även med en sväng på stan.

Och i dag så är det äntligen fredag! Ingen skola förens den 9 november! Mer än en måndad!!!! Whiiii!


Lite bilder från Bellas fest, alla bilder är fannys:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0