Lördag 30 oktober

Steg upp mycket tidigt idag för idag, äntligen, åkte min lisa och jag till ullared! Vi pratade sönder dom andras sömn på morgonen. Och när vi skulle sova, nemen då skulle dom prata. Väl framme i Ullared var det lite kö, eller inte direkt liten. SKIT LÅNG KÖ! Ungefär två timmar stod vi i kö. Desperat, fast vi var garanterat inte värst, försökte vi få tag på vagn. Med mycket om och men och nej fick vi tag i honom 5623, vår vän för dagen! Honom släppte vi inte långt ur sikte. När vi sen kom in var det typ 4998 pers till där inne, vi var inte själva någonstans. Inte för att man brukar vara det men ändå. Dagens bäste köp var min jacka, älskar den!!! Annars köptes det som behövdes och lite till. Dagen var kanon bra, tillsammans klara vi allt. Till och med att trängas bland desperat folk, jag såg oss inte som så desperata! Och det var vi inte heller! Några tanter körde ja på, men dom va i vägen så dom får skylla sig själva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0