Söndag 23 oktober

Spöknatt i stallet igår. Hjälpte Malin med barnen först. Gick spökvarnding med dom. Att försöka underhålla över 40 barn är inte så lätt. Speciellt inte om dom inte lyssnar. Men att berätta om sig själva funkar alltid. Tror nog att de flesta viste vad alla hette när klockan var åtta.
Senare var det dags för de stora barnen. Malin, jag och Hanna skulle berätta spökhistorier. Hmm, Malin och jag lyckades inte rikigt! De stora barnen skulle även gå läskigspökvandring. Sista gruppen, Evve, Felica, Felica, Emma, Lollo och Helena. HAHAHAHA, lätt skrämda? ja! Snacka om roligt! Malin och jag hade så kul åt det! Film ännu senare, The haunting of connecticut, äckligare än vad jag kom ihåg. Vid tolv vare time att sjunga för Malin. Min Malin fyller 17 idag!!! Framåt två skulle vi gå och lägga oss. Jag, Evve och Emma delade på en 90 madrass. Dom ofrade sin plats för mig. Inte trångt alls, lite små mysigt. Sen vare dags att sova, det gick inte så bra.
Kvällen och natten va skit bra!!!! Fick träffa saknat folk.

Hem tidigt och skulle sätta igång och plugga. Har fått lite gjort. Men nu har det slutat regna, ska nog ta och gå en sväng med vovvarna. Ska åka och fira Malin senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0