Söndag 31 oktober

Idag har varit rena träningsdagen. Åkte ut till björkö på morgonen. Började på projektet. Longerade honom och han var piggare än sist. Han tog hindrena med öronen framåt. Så jag tyckte att ja kunde sitta upp och se vad som hände. Han stod stilla. Med lite hjälp av att en sprang förbi hindret innan han hoppade det så hoppade han riktigt bra och han tyckte det var kul. Men efter en kvart var ja helt slut! Men vi gav oss på hinrena igen iaf. Han tycker att det e roligt. Undrar vart skon klämmer som man brukar säga. Red även ut med en annan tjej och då var han piggare, han ville inte gå framåt frivilligt men han gick. Och han galopperade fram bra över fältet. Båda var klippt slut när vi kom tillbaka. Får vi se hur han är på tisdag. Hem och duscha och sen ner på stan och köpa skor. Hem till lilla sjuka malin och lämna saker. Spining på kvällen, herregud vad trött jag är just nu! Det var jobbbbbbigt, fast det känns skönt nu när det är över. Och jag är glad över att Anna lurade med mig!
Ponnyn!

Kommentarer
Postat av: Myh

vilken fin bild du har ;)

den ponnyn är verkligen så jävla seg, även fast han ser otroligt framåt ut när man bara tittar på honom. hoppas du får ordning på honom iaf :)

och du får ta o komma o hälsa på, på 4h framöver, även när jag är där ^^

2010-11-01 @ 21:59:51
URL: http://shiiine.blogg.se/
Postat av: Amanda

thihih, snodde din (a)

Han har gjort lite framsteg, så nu får vi se vad som händer. Kommer ut och hälsar på när jag kommer till stan tidigt någon dag :)

2010-11-08 @ 15:28:22
Postat av: Myh

såg de :)

ah okej. :) fast jag och malin red idag och det gick inge bra, eller uteritten gick bra, men i paddocken stod han bara stilla :/ men de funderar visst på att lämna tillbaka honom

jaa det tycker jag :D så länge det inte är en torsdag :P

2010-11-08 @ 21:40:30
URL: http://shiiine.blogg.se/
Postat av: Amanda

Det kanske är bäst att åka tillbaka med han :/ Jag hör av mig innan jag kommer, och ska komma på en måndag, tisdag eller fredag ;)

2010-11-09 @ 20:01:40
Postat av: Myh

ah tror det oxå.. men de prata idag om att de skulle komma 2 nya ponnyer, fast vet inte om de är privata eller 4hs. får se sen när de kommer :) ah det blir skit bra :)

2010-11-10 @ 16:03:44
URL: http://shiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0