Torsdag 14 oktober

Nästan hela veckan på praktiken har gått. Precis som i våras får vi inte berätta så mycket om vad vi gör och så. MEn lite får ja säga. Har börjat komma in i morgonrutinerna. Fodra, mocka, "kasta hö" och sopa. Igår så byggde vi praktikanter, då var vi tre, en kanininhängnad. Eller inte byggde men fixade. Blev mycket bra vän med borrmaskinen och skruvar. Kaninerna trivs nog. Får vi hoppas. Åsnan tyckte inte vi skulle gå ut imorse han ville följa efter hästen som drog åt fel håll. Åsnan kan oxå galoppera! Idag så fick även staktetet till paddocken stå ut med en krock. Men det överlevede kan jag lova poch traktorn oxå. Jag och den andra praktikanen tog en ridtur i skogen som att avsluta dagen. Ingen av oss kunde vägen men vi kom en runda iaf.
Nästan hela veckan på praktiken har gått. Precis som i våras får vi inte berätta så mycket om vad vi gör och så. MEn lite får ja säga. Har börjat komma in i morgonrutinerna. Fodra, mocka, "kasta hö" och sopa. Igår så byggde vi praktikanter, då var vi tre, en kanininhängnad. Eller inte byggde men fixade. Blev mycket bra vän med borrmaskinen och skruvar. Kaninerna trivs nog. Får vi hoppas. Åsnan tyckte inte vi skulle gå ut imorse han ville följa efter hästen som drog åt fel håll. Åsnan kan oxå galoppera! Idag så fick även staktetet till paddocken stå ut med en krock. Men det överlevede kan jag lova poch traktorn oxå. Jag och den andra praktikanen tog en ridtur i skogen som att avsluta dagen. Ingen av oss kunde vägen men vi kom en runda iaf.
Pluggade psykologi hela kvällen, så nu tänker ja inte plugga mer idag!
Saknar min Lisa Eriksson men snart är det lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0