Fredag 26 augusti

Nu har första veckan av trean gått. Vi började i tisdags och gick i skolan två dagar. Igår va vi på studiebesök först på doggsencenter och sen på strömsholm. Och idag är vi lediga. Kan inte fatta att trean börjat, vill att skolan ska ta slut, vill ta studenten fast samtidigt inte. Nu är det sex veckor kvar tills jag sitter i skolan igen för nu är det praktik som gäller. Först på motaladjurklinik i tre veckor och sen åker Lisa och jag tilll Beverly i England i tre veckor. WOHOO!! Men gårdagen då, jo studiebesöken va helt okej och dagen var rikigt rolig! Strömsholm är riktigt fint! Vi gick runt och kolla på stallarna och käka i typ tre timmar innan själva studiebesöket började. Och när vi åkte hem på kvällen kan man säga att vi var lite flumma. Man kan ju undra hur man kommer in på vissa samtalsämnen. Kom hem vid tolv och va helt slut! Idag ska jag städa, packa upp från magaluf något jag inte hunnit än. Resten av helgen ser lugn ut. Hoppas Bachan är frisk så vi kan ses någon av dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0