Helgen i Vaggeryd

Som rubriken lyder så har jag varit i Vaggeryd i helgen. Anna, jag och hästen och Daniel och vagnen, som vanligt, packade in oss i var sin bil i Torsdags och så bar det iväg till Vaggeryd. Den här gången bodde vi inte i tält utan i stuga, vilket va väldigt skönt!!! Så precis som förra gången så var det tävling vi var på och det har varit fantastikst kul! Men vi har förutom att tävlat promenerat Isak, mockat, på kvällarna har vi grillat, suttit och snackat, garvat och garvat lite till, jag har kollat på maraton, promenerat Isak lite till, träffat massa folk, myst med Isak, garvat ännu lite mer och så har jag varit sjuk. Men helgen har varit toppen och Anna är en grymt bra person!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0