Lördag 7 augusti

Sista dagen ensam hemma och den njöts av att bara slappa, städa, tvätta, träna och träffa Emmie. Har bestämt mig för att börja träna på riktigt nu så jag gav mig ut och sprang typ 5 kilometer. Älskar att springa det får mig att rensa ut huvudet och det kan jag säga verkligen behövdes idag. Va ganska så arg när jag gav mig ut och när jag kom hem, ja då kändes det bättre. Va en dukigt dotter och lagade mat åt mamma och Mathias tills dom kom hem. Mötte upp Emmie senare på kvällen så gav vi oss till Ellan på Chillkväll/fest. Det blir alltid äventyr när vi ska iväg och efter att vi varit vilse i lambohov ett tag kom vi fram, med hjälp av GPS. Hahaha! Vi satt och snacka med folk hela kvällen och Emmie och jag hade mycket att prata om eftersom det va länge sen vi sågs. Så det va en jätte bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0