Fredag 12 Augusti

Malin kom hit igår eftermiddag på fika. Planen var att vi skulle ta en promenad men vi gjorde varmchoklad, åt cup , prata och laga middag istället. Gick lika bra det.


Idag så har mormor varit här på förmiddags fika och jag städade hela lägenheten även idag innan hon kom. Tycker JÄTTE mycket om min mormor hon har något väldigt speciellt! Åt lunch med Pernilla på stan vid lunch. Vi satt och prata om allt och inge. Bästa fastern man kan ha!!! Hemma så packade jag klart, det är säkert inte klart men det är typ klart iallafall, och STOR städade skrivbordet från massa saker som jag aldrig kommer behöva. Och på kvällen hade vi familjemys med film och god mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0