Onsdag 10 augusti

Lisa kom till mig igår och eftersom det skulle bloi dåligt väder bestämde vi oss för att gå på bio. Men när hon kom satte vi oss och prata om allt och inget i flera timmar. Sen så var det fint väder så vi bestämde oss för att äta på stan och eftersom det inte finns Subway i norrköping så äter vi det när vi är här och så satte vi oss på en uteservering på kvällen och drack ett glas vin och snackade till filmen började. Vi såg Birdesmaides, ASBRA!!! Satt och garva hela filmen!! På natten när vi kom hem så va det stjärnklart så vi tog med oss var sin filt och gick och la oss på en bänk vid en fotbollsplan och låg och kolla och prata. En JÄTTEBRA och mysig dag med Min Lisa!!
Och idag så tar jag det lugnt, när mamma och Mathias jobbar så känns det som jag får vara hemmafrun, har varit duktigt och städat varje dag den här veckan.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Mahahaaaaa min hemlis!! >:D Haha nädå, doppa nageln i sprit, håll en bit tidningpapper med text på (typ corren, med tunna fina sidor och bra trycksvärta) tryck ordentligt en stund och ta bort försiiiiktigt! Klaaart :D

2011-08-10 @ 20:52:01
URL: http://bunnys.blogg.se/
Postat av: Felicia

Jag har förresten inte sagt det, men din blogg är vääldigt fin nu :D himla härligt med trädbakgrund!

2011-08-10 @ 20:52:48
URL: http://bunnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0