Söndag 28 augusti

Issa fyller nitton idag, grattis till dig! <3
Trodde jag va frisk igår så jag gick på massage, vilket va jätte skönt, va ute och tränade och träffade Bachan på kvällen. Vi hade en jätte mysig kväll. Tog en glass på stan och satt och pratade länge!
Men idag så va jag inte frisk längre. Attans. Men har tagit det lugnt och kurerat mig så att jag orkar praktiken som börjar imorgon. Är jättenervös. Men jag tror det blir bra, ska bara hitta dit också. Har aldrig varit i Motala förut så vi får se hur det går. Men  det ska bli kul. Har redan börjat skriva packlistan till England, tre veckor kvar nu. Är inte så nervös än, men det kommer säkert snart.
"Turn the lights out now, Now I'll take you by the hand, Hand you another drink, Drink it if you can ,Can you spend a little time, Time is slipping away from us so stay, Stay with me I can make, Make you glad you came"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0