Lördag 12 februari

En vecka till gått på praktiken, det är så kul!!! Har garvat så jag nästan ramlat ihop flera gånger och ja ghar lärt mig massor. På ett sätt vill jag inte att den ska ta slut. Älskar vädret ute, eller inte. Vårkänslorna har helt försvunnit, nu blir det säkert 20 minus och snö till april. BLÄ!
Åkte till Bachan igår efter praktiken. åh vad jag älskar henne! Vi satt och snacka nästan hela kvällen, och det behövdes. Va för länge sen vi sågs och det hinner hända så mycket emellan.  Hon är som min syster, vi vet allt om varandra.
Idag då bestämde jag för att ta en dag hemma. Måste plugga ifatt två veckor. Svenskax2 och djursjukvård. Och så ska jag och mamma spela schack till jag vinner, för hon är en så dålig vinnare.
Imorgon ska jag åka till anna hela dagen!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0