Lördag 5 februari

Då var det första helgen i månaden igen och det betyder att en helgs jobb väntar. Det va väldigt lugnt hela dagen, förutom att diskmaskinen gick sönder så att jag fick diska allt för hand. Issa kom och hälsade på en sväng på lunchen. Lyckades nästa övertala henne att följa med till stallet efter jobbet. Men bara nästan. Så när jag slutade åkte jag ut till ponnysarna. Celine har kommit hem igen, lika busig som innan hon åkte. Tömkörde henne, hon var mycket pigg och tyckte det var roligare att springa. Gick på promenad med Chiffen, mitt lilla skrutt! När jag var klar åkte jag till Issa. Vi hyrde film, åt tacos och satt och pratade och bara umgicks. Vi hyrde hachiko, den var jätte sorglig! Grät ganska så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0