Måndag 21 februari

Looooov :d

Hemma efter fyra mysiga dagar hos issa.
Min dag började sju imorse, åkte till stallet och skötte morgonsysslor med Anna och körde Chiffen. Ska vara hästvakt onsdag till söndag, så inga sovmornar för min del. När jag kom hem var det tänkt att jag skulle städat. Skulle gjort det i går, men sköt upp det. Fixade det värsta och tog en lång promenad med hundarna istället. Det är sjukt kallt här hemma på tal om att vara ute, i vissa rum är det bara 15 grader. Lovet har börjat bra och det ser det ut som om det kommer bli en bra vecka! Nu ska jag bädda ner mig under en filt, mamma har köpt en sån där med värme i, och plugga. Prov första veckan efter lovet, jipppppi!


Vill åka skidor!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0