Tisdag 1 februari

3 plusgrader när jag gick till bussen imorse. Våren på väg?? Hopppppppas det!! Andra dagen på praktiken och det är så himla roligt! Idag har det varit operationer hela dagen. Höll på att svimma på den första, och det va inte något blod inblandat alls. Det blev helt svart för ögonen, men jag hann sätta mig ner. De andra två innehöll blod och då kände jag inget, konstigt hur kroppen reagerar. Har lärt mig massor idag! Fått hjälpa till vid sövning, uppvak, eftervård och hjälpa nakrossköterskan. Det minst sagt varit en mycket lärorik dag!
väl hemma blev jag jätte sugen på potatisbullar, något jag älskar! Så jag tänkte, hur svårt är det att göra det själv?? Väldigt svårt visade det sig, dom blev svarta och smakade äckligt. Blev arg och slängde det. Tänkte göra makariner och korv istället, när jag börjat steka korven visade det sig att det var kokkorv. Aja, efter ett tag blev det iallafall mat. Stektkokkorv och överkokta snabbmakaroner.
Ett avsnitt av pll kom ut idag, så det är vad jag roat mig med hittills, nu blir det nåt avsnitt av OC innan hundpromenaden . Tänkte ta och sova tidigt idag oxå, man blir helt slut efter en dag.
mina små stjärnstrålar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0