Torsdag 23 februari

Det var 15 minus när jag åkte till stallet imorse. Älskar att komma dit tidigt och höra dom gnägga när man öppnar stalldörren. Dom vill i och för sig bara ha mat, men gnäggningarna värmer! Mockade och fixade morgonsysslorna, det är skönt att rensa hjärna för sig själv. Körde Chiffen, mycket kallt att sitta stilla i vagnen. Men skönt för honom att springa av sig. Sen var det Isaks tur, skrittade ute på fältet med den mycket pigga ponnyn. Det kändes inte lika kallt att sitta på hästen som bakom, men när jag skulle hoppa av kändes det som om tårna gick av. Ren smärta, det gjorde nästan lika ont som när jag bröt fingret. Haha det är en historia för sig själv...

Åt lunch med josse mitt på dagen, alltid lika trevligt! Blir att plugga svenska det mesta av vad som är kvar på den här dagen. Grekiska gudar och antika grekland, yipppppi. Kommer drömma om zeus, hera och poseidon och allt vad dom heter. Har börjat läsa andra boken av Frost, älskade första. Hoppas andra är minst lika bra!!!

uteritten igår. Solen sken och det va helt underbart!!!

Imorgon kommer lisa. Vi ska träna, äta ute och shoppa loss på stan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0