Måndag 4 juli

Klev upp ur sängen tio i sex imorse och då var det ändå sovmorgon en timme mot om jag hade jobbat. Körlektion kvart över sju var det som stod på schemat. Har en ny körskolelärare nu för min förra har gått på semester och hon är jättebra! Stannade kvar på körskolan och pluggade lite efter lektionen och ska även tillbaka i eftermiddag på teorilektion. Var helt slut när jag kom hem så jag la mig på mammas säng och så kom hundarna upp och la sig hos mig. Alma på armen och Milles panna mot min panna och så somnade vi. Dom är en stor trygghet i mitt liv! Planen för kvällen var att Carro och jag skulle fixa grillkväll för lite stalltjejor men carro blev tyvärr sjuk så det får bli en annan gång. Dagen idag ser väldigt lugn ut och det behövs efter en veckas jobb.
What if I went and lost myself?
Would you know where to find me
If I forgot who I am,
Would you please remind me
What if I fall and hurt myself? Would you know how to fix me
What if I went and lost myself?Would you know where to find me
If I forgot who I am, Would you please remind me?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0