Onsdag 20 juli

Är dödstrött! Vet knappt vad det är för dag och ögonen vill inte vara med!! Jobbat hela veckan och fortsäter resten av veckan, är ledig på fredag och slutar tidigt imorgon. Åker till Åtvid imorgon och sen vidare till Lisa på fredag. Känner dock att jag börjar bli förkyld kan ju bero på att jag bada i iskallt vatten i söndags men jag vägrade låta markus vinna vadet om att jag skulle bli en rutten skit, det blev jag dock iallafall men han kan inte kalla mig badkruka iallafall eller så beror det på att jag inte sovit tillräckligt mycket. Men de får jag ta igen en annan vecka och jag vägrar bli sjuk. Nästa onsdag åker jag och Bachan till sköna Göteborg och besöker liseberg. Om två och en halv timme får jag åka hem till min ny inköpta mobil, wihoooo!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0