Onsdag 27 Juli

Liseberg med bästa Bachan idag!
Och fifasen va kul vi har haft! Bussresan ner peppade vi med musik och för min del för mycket godis. Och väl på Liseberg så kan man säga att vi var verkligen inte ensamma där! Det var misnt 20 miunterskö överallt och som längst stod vi i över en timme till atmosfear. Men skitsamma för vi hade asa kul iallafall. Uppswinget är den bästa! Får värsta adrenalinkickarna när det går fort! Haha och flumeride är helt klart en av dom bästa och kålorado när Bachan blev blöt, men man ska inte kasta sten i glashus som det heter för jag blev då lika blöt! Och Atmosfear, fy tusan så rädd jag var och Bachan va ännu räddare, kände mig som världens elakaste vän när vi var på väg upp. Men när vi var nere skrattade vi. Några norska tjejer kom fram och krama oss för att dom va så rädda efteråt, dom var jätte gulliga! Och så första backen i Balder, me like a lot! Bussresan hem då peppade vi musik och somnade i en hög när vi nästan va hemma. Dagen har som sagt varit asaduperbra!!!
FLUMERIDE!

Kommentarer
Postat av: isabelle

SAKNAR DIG MASSOR!

2011-07-28 @ 18:02:06
URL: http://macromiss.blogg.se/
Postat av: Emma M

Gud vad söta, haha! :D <3

2011-08-05 @ 14:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0