Onsdagen 13 juli

IMORGON, IMORGON FYLLER JAG ÅR!!!
Och för fyra år sen idag så fick jag min valp, bästa presenten jag någonsin fått!!
Första bilden första dagen, finaste valpen i världen!
Har jobbat dom tre dagarna hittills i veckan och jobbar även nästa vecka hela veckan. Vi övningskör nästan varje dag och jag pluggar mer än jag någonsin pluggat till ett prov innan!! Min kusin Tova har varit hos mormor i veckan så jag har även träffat henne, vi spelade minigolf. Hon är bra go den lilla flickan, hon kallas blondin bella och är rikigt stolt över det. Lilla Tova! Vi var också och kollade på hus igår, huset var fantasktiskt blev kär så fort jag såg det. Men det låg uselt till! Så nu glömmer vi det huset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0