Torsdagen den fjortonde juli

Vaknade av att en viss Alma låg och morrade bredvid mig. Hon hoppade ner och sprang rakt in i dörren, tänkte inte mer på det och somnade om. Sen kom jag på, jag fyllde ju år!! Mamma, Mathias och hundarna kom in och sjöng fint för mig! Fick prsentkort på inredning till bilen. Vid lunch så kom vänner och släkt till åsmestagård så åt vi lunch! Riktigt trevligt och fick många fina presenter! På kvällen gick malin, emmie och jag ut på plaza och åt mat. Mysig kväll! Vid halv elva drog malin hem och emmie och jag fortsatte ut på krogen! Rikigt kul hade vi!! Vi träffade okänt folk från danmark som vi snackad med. Hahaha ja, fyfasen va kul vi hade!!! Och som emmie kallade den när den var slut, det blev en kvällsupplevelse lite över det vanliga!! En fantastiskt bra födelsedag! <3

Kommentarer
Postat av: isabelle

önskar att jag kunde kommit!

2011-07-17 @ 15:49:24
URL: http://macromiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0