Lördag 26 mars

Lilla syster fyller ett år idag!

Var på bio med Bachan igår. Vi såg I am number four, hade längat jätte länge till den skulle komma ut. Den JÄTTEBRA!! Och kvällen var underbart bra!

Dagen idag började tidigt. Åkte och spinnade med Anna på morgonen. Rikigt skönt att börja dagen med att tränigspass. Speciellt om man ska sitta och plugga resten av dagen. Har ett jätte stort prov i mirkobiologi snart så det är det som jag har pluggat på nästan hela dagen. Tog en lång promenad med hundarna mitt på dagen i det jätte fina vädret. Men sen så satte jag mig med plugget igen. Kom på att jag inte alls skulle plugga på det som jag pluggade på efter en timme, så nu har jag pluggat på fel saker. men det jag skulle skriva är klart. Nu ger jag upp plugandet för den här dagen och till och med helgen. Mys kväll med vovvarna är vad som väntar. Och så earth hour så klart!

Kommentarer
Postat av: Bunny

Nej men gud vilken gulleplutt! :D Och den där filmen, I am number four, vill jag också se! :D

2011-03-26 @ 23:03:48
URL: http://bunnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0