Måndag 21 mars

Det blev en lång helg den här helgen för idag är det studiedag. Hade faktiskt tänkt att plugga mycket emellan de saker som jag skulle göra. Åkte till stallet imorse och skötte morgonsysslorna. Körde Chiffen och han gick jätte fint!! Är jätte stolt över honom. Väl hemma sen var planen att plugga tills jag skulle åka till stan för att äta med Pernilla, men fastnade vid datorn. Det blev en jätte trevlig lunch med Pernilla. Vi satt och prata om allt, det är bland det bästa med henne. Man kan alltid prata om allt!! När jag kom hem igen så var fortfarande planen att plugga, gick lite bättre den här gången. Sen var det dags att åka till veterinären. Mille tyckte inte det var kul och det visade han väldigt väl. Nu sitter jag här vid datorn igen och den här gången SKA jag plugga. Massören sa i lördags att jag kunde få ont i ryggen dagen efter alltså igår, men då kände jag inget. Men idag, aj!! Har ont i hela ryggen och nu har det gått upp i nacken och gett mig huvudvärk. Så nu får vi se hur det här ska gå.


Världens finaste valp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0