Onsdag 9 mars

Sitter i datasalen i skolan och skriver om min APU. Jag vet ju vad jag tyckte var kul, men det är svårt att få ner det i ord. Det var kul för att det var det??
Idag är det Historia prov, kan det när ja läser boken. Men inte när jag förhör mig själv, så det får vi se hur det går.
Ska träffa Carro ikväll och det ska bli jätttte kul!! Och om jag har tur har Evve tagit fel på dag, så jag får träffa henne också.

Har en grym träningsvärk i hela kroppen efter klättrningen i går, ville ligga kver i sängen och inte gå upp imorse så ont hjorde det. Men det va så himla kul, älskar känslan i magen när man har kommit enda upp. Men man blir helt slut efter en timme och det satt i hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0