Söndag 6 mars

Det är första helgen i månaden det betyder att 14 timmar av min helg har spenderats på jobbet. Och den här helgen har det varit mycket och ganska stressigt. Igår var klockan helt plötsligt bara tre, men det är bättre än när det inte är något att alls göra. Men nu är det en månad tills det är jobb igen.

Var på musikal med Issa och hennes kompis igår, det var deras kompis som hade regiserat musikalen. Den var jätte bra och dom var jätte duktiga. Hade en jätte rolig kväll med dom, garvade nästan hela tiden!

Nu var det då tänkt att jag skulle plugga tills vi ska ut och övningsköra. Har en liten fobi för att backa, så det är det som vi ska hålla på med idag. Men hunden ligger på mina fötter och det är elakt att köra bort honom. Veckan som kommer, kommer bli en jobbig vecka. Det är väldigt mycket som ska hinnas med. Men men, det får gå som det går. Och på ett sätt vill jag att det ska bli nästa helg fort, för då ska jag till Emmie.



Ett stort <3 på bilden!

Kommentarer
Postat av: issa

älskar dig!

2011-03-06 @ 19:19:53
URL: http://macromiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0