Torsdag 24 mars

Igår var det ingen jätte bra dag precis, var arg lite för mycket. Så när jag vakande i morse bestämde jag att idag skulle inget få göra mig så arg. Men efter några timmar i skolan så sket sig det. Lisa och jag fick veta lite saker om praktiken och det gjorde mig både arg och ledsen. Lugnade ner mig efter ett tag. På mikrobiologin håller vi på med att odla bakterier, skit äckligt!!! Fast intresant. Åkte till biblan med Issa efter skolan för att plugga. Det går lite bättre att plugga där och så blir det roligare när man inte sitter själv. Sen var det körlektion, tycker det är jätte kul. Fast idag gick det inte så bra som jag hoppats. men det blir bättre! Trampade till Bachan efter körlektionen. Satt och pratade jätte länge. Men sen var vi båda tvugna att ta tag i plugget. Men man måste ta rast i bland och då kom vi in och prata om massa konstiga och roliga saker.
Finfin blid på halva klassen i labbrockar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0