Fredag 13 maj

Fredag den trettonde. Hittills har dagen inte innehållt någon otur, men man ska väl inte säga för mycket det är ju några timmar kvar.
Guidning på Tropicariet idag, det var riktigt roligt!! Var skit nerövs innan och mer nerövs eftersom farfar och Markus skulle komma. Men det gick bra och jag är jätte nöjd! Efter guidningen åkte farfar, jag och Markus och åt. Alltid kul att träffa dom och vill utnyttja tiden så mycket som möjligt när jag väl träffar dom. Under den timmen vi var iväg försvann alla tankar om att det är jobbigt just nu, ingen oro i magen alls. Vi fortsatte att planera lite inför cypernresan, typ vem som ska köra till stockholm om vi ska åka bil. Har vi inte löst det tills dess får vi slåss om det, hehe.
Fredagskvällen har hittills bestått av blodlabbsrapport och äntligen är den klar. Nu lägger jag pluggandet åt sidan, skulle inte få inte in något om jag forsatte iallafall. En film och fredagsmys med familjen är vad som gäller nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0