Söndag 29 Maj

Idag känner jag mig väldigt duktig, eller inte nu kanske men jag ska snart slita mig från datorn. Gick upp tidigt och åkte till stallet. Småponnysarna rymmde ur hagen innan jag hann att fånga dom så då bar det iväg på ponnyjakt. Chiffen kom så fort han fick se mitt äpple och Celine kom när anna skramlade med maten, vaddå galna i mat? Körde båda idag. Chiffen först ut på tur, målet var att bli riktigt trött och det blev han. Celine där emot tyckte inte om gruset i dag så det blev inte så lång tur. Men kul var det. När jag kom hem gav jag mig ut och sprang. Sen en långpromenad med hundarna. Efter en lång dusch tog jag tag i plugget, har ett jätte stort prov i djursjukvård på tisdag. Sen fastnade jag här, men nu ska jag slita mig.
Finaste hundarna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0