Söndag 8 maj

Är totalt slut i både kroppen och huvudet. Sova? Ja tack! Klockan är inte sex och jag planerar redan att gå och lägga mig, bra eller dåligt??
Åkte till min Issa i fredags för en efter längtad mys kväll. Vi åt hämtmat, kollade på vampire diaries och grät floder, hade massage, hår inpackning, ansikts mask, kollade på film och satt och prata. En riktig tjejkväll med andra ord.
Åkte och red isak på lördag morgon, jätttte fint väder och han va super duktig! Gick sen därifrån hem till Issa igen, trodde det skulle ta max tjugo minuter, det tog nästan en timme.
Jobbade kvälls passet på lördagen, masssssor att göra och masssa gäster att ta hand om. Roligt fast krävande. Åkte hem och sov några timmar och sen upp och jobba igen. Ännu mer att göra och ännu mer som skulle hinnas. Fick även idag, äntligen, veta att jag fick jobba i sommar. Whiiii!!
God natt!
Faaan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0