Tisdag 3 maj

Det är maj och det har snöat massor idag, vad håller på att hända? Nyss va det sommarvärme och nu typ höst, snälla sommaren kom tillbaka!!

Idag har det varit en lite jobbig dag, mille är sjuk så jag har mest gått och oroat mig för honom, det va jätte skönt att sluta tidigare så jag fick åka hem till honom. Det märks så tydligt på honom om han inte mår bra, för han blir jätte kärleksfull. När jag kom hem klättrade han upp i mitt knä och ville inte gå därifrån. Men nu mår han mycket bättre än vad han gjorde imorse iallafall.

Sitter och pluggar och lyssnar på paolos Autumn som nog spelas för 30:e gången idag, älskar den! Ska snart gå upp till Anna för att få massage, det ska bli jätte skönt! Efter det är det kvällsmys med sjuklingsvalpen i soffan till en bra film.
En jätte fin sommarkväll i Dalarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0