Valborg

Att en dag som man längtat efter så länge kan ta slut så snabbt, det kändes iallafall som om timmarna gick fortare än vanligt. Men det heter ju, tiden går fort när man har roligt! Och roligt var bara förnamnet på den här dagen!

Malin och jag åkte till Emmie på eftermiddagen för att hjälpa henne och förbereda inför kvällen. Och vid typ sex började folk att komma. Vi grillade, satt och snacka om hade det jätte bra! Senare så gick jag, Malin och Lisa, malins kompis, hem till Johan, en i deras klass och som jag gick med i samma klass tvåan till nian. Hos Johan var det massssor av folk, de mesta kände jag inte men några. Träffade några som jag inte sett på år och dar, det va jättekul att träffa dom igen! Vi dansade som galningar halva natten, glädje rakt igenom.
Min valborg va kanoners!!
Lite bilder från när vi va hos emmie:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0