Fredag 18 november

Sitter på bussen till Norrköping och lyssnar på Hold you med Gyptian, min nya drog! Länge sen ett inlägg, skyller även den här gången på att tiden går för fort! Är så grymt glad fortfarande, och i tisdags fick jag veta att jag fått en lägenhet. Från första december är den min! Whihooooo! Idol med Bachan och två av hennes kompisar. Ska bli skit kul, dessutom kommer Jessie J! Aaaaah! Ser fram emot kvällen ! Men innan dess, projektarbete hela dagen. Breaking dawn i onsdags, den som inte vill läsa får hoppa över det här. Men filmen va så himla bra! Tjöt och skrattade hela filmen. Och den slutade precis där jag ville att den skulle sluta. Åhh. bara att vänta på nästa, juli 2012.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0