Fredag 25 november

En vecka av blandade känslor har passerat. Vissa stunder har varit toppen medan andra har varit skit! Det har varit as mycket i skolan, prov och inlämningar. Igår hade vi lite kul, hela vårt lilla gäng hade likadana kläder på sig bara för att vi tyckte det va kul. Min lediga kväll igår spenderade jag på jobbet med Ulrica. Full fart i tvättstugan, men även det kan va roligt. Vi skrämmde upp varandra så himla mycket på kvällen. Fasiken va rädd jag var! Imorgon har vi öppet hus i skolan och alla treor måste vara med. Så idag har vi hållt på med förberedelser. Skola på en lördag, yippie! Men efter öppet hus åker jag till Söderköping och hem till Lisa.
Nu ska jag ta cykeln och cykla till min kära vän Emmie som jag saknat massor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0