Tisdag 30 augusti

Praktiken är jättekul!! Som vanligt får man inte berätta så mycket men jag kan säga att jag tirvs jättebra och dom är jättetrevliga! Har fått vara med på oprationer, undersökningar, gett sprutor, hållit i katt och hund och såklart städat. Men som sagt det är jättekul, men om det är ett jobb för framtiden. Nja det tror jag inte men just nu är det kul och lärorikt! Idag efter praktiken åkte jag in till stan och mötte upp lisa och så tog vi en roadtripp till Norrköping för att fira Oskar. Supertrevlig kväll vi gick ut och åt ett stort gäng och så gick vi några sycken och tog ett glas vin fram på kvällen. Vi satt och pratade, skratta och hade det trevligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0