Lååååångfredagen 6 april

Igår började det sista lovet. Firades med Subway i det fina vädret med issa, underbart. Klassen vill ha en personliglåt till utspringet och jag har lovat att göra mitt bästa för att få ihop något. Kan ju bara säga att det inte riktigt var min grej och att det låter för jävligt... Men tre timmars jobb så blev den 1 minut långa låten "klar". Emmie kom senare på kvällen, mys och prat var det vi ägnade oss åt.
Skulle jobba idag så det blev ingen sovmorgon här inte, 05.00 ringde klockan. LOVELY! Men snart bär det av hemmåt sdär jag stannar hela helgen. Emilia och Anna kommer idag, imorgon kommer mormor och gunnar och andra Anna och sen på söndag kommer Emmie ut och hälsar på. Ska bli riktigt roligt!

England 2011 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0