Onsdag 18 april

Sitter på jobbet och väntar på att de sista gästerna ska anlända. Det är en ganska lugn kväll på jobbet och mycket var redan klart när jag började. Foten är mycket bättre och imorgon överger jag kryckorna och tar mig an världen på egen hand. De i klassen kallar mig för farmor och det är precis så jag känt mig de senaste dagarna. Men nu är det bara på allt och börja med träningen lite smått igen - LÄNGTAR! Mycket i skolan nu framöver och det kommer bara rassla till så är studentveckan här. Men först ska mängder av prov skrivas, redovisningar ska genomföras och inlämningar ska in. Men det är också mycket roligt att se fram emot. Det kommer bli AWESOME!


"Ångra aldrig något som en gång fick dig att le"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0