Fredag 8 juni

Det tog verkligen emot att gå upp imorse, så himla trött. Men eftersom mina fina vänner i Linköping tog studenten idag ville jag in och fira dom. Började på Folkunga för att kolla på Bachan och Emmie. Sedan ner till Berzan för att kolla på Malin. Gick sen några varv på stan för att kolla på flaken. Nästa vecka är det vår tur, det bara pirrar i kroppen när jag tänker på det. Åkte hem till Malin för att fira henne ännu mer, äta god mat och träffa hennes släktingar. Gick över till Emmie för samma sak där fast då kom jag lagom till tårtan, mums. Stolt över er tjejor, rikigt bra jobbat!!
Nu sitter jag i Lisas soffa, blir tröttare och tröttare för varje minut. BLir en tidigt kväll för att orka morgondagens festligheter, för då fyller Lisa 20 år.
Det tog verkligen emot att gå upp imorse, så himla trött. Men eftersom mina fina vänner i Linköping tog studenten idag ville jag in och fira dom. Började på Folkunga för att kolla på Bachan och Emmie. Sedan ner till Berzan för att kolla på Malin. Gick sen några varv på stan för att kolla på flaken. Nästa vecka är det vår tur, det bara pirrar i kroppen när jag tänker på det. Åkte hem till Malin för att fira henne ännu mer, äta god mat och träffa hennes släktingar. Gick över till Emmie för samma sak där fast då kom jag lagom till tårtan, mums. Stolt över er tjejor, rikigt bra jobbat!!
Nu sitter jag i Lisas soffa, blir tröttare och tröttare för varje minut. BLir en tidigt kväll för att orka morgondagens festligheter, för då fyller Lisa 20 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0