Lördag 2 juni

Efter tio timmar på jobbet är jag förvånadsvärt pigg. Fick en jätte mamma saknad förut idag, ville bara va fyra igen och krypa upp i hennes famn och att hon sjöng för mig. Skulle vara helt underbart! Men nu ska jag ta och skirva sista uppsatsen för gymnasiet, "kärleken mellan djur och männiksor" - Mille är det bästa som hänt, så var den klar. Ikväll kommer mina fina malin och emmie hit, antingen blir det en utgång eller myskväll. En djup diskussion kommer krävas för att komma överns. Tjejor<3! För mig spelar det ingen roll bara vi umgås är jag lycklig!
Igår var det ju det där förbannade reptil och fågel provet, höll mig utan att börja tjuta. Stolt över mig själv. När det äntligen var över åkte gänget, johanna, lisa, erica, josefin och jag, till söderköping för vår efterlängtade "depp-kväll". Det blev ett besök på smultonstället - himelskt gott, spel, många lustiga samtalsämnen om the most crazy stuffs och så skräckfilm. Sen kom också provresultaten inramlade, klarade det praktiska och fick MVG på provet och totalt VG - ASNÖJD! Det var en jättebra kväll med ett grymt underbart gäng. Ni är bara för bra!!
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0