Lördag 9 juni

Idag var det en stor dag, Lisa fyllde nämligen 20 år! Dagen började med fin sjönsång med paketöppning och frukost. I och med att hon fyllde 20 får hon ju då också besöka ett nytt paradis, systemet. Som ett barn på julafton vandrade hon i väg dit och jag tog mig en promenad runt strömmen. Väl tillbaka hemma, kallar lisas pappas lägenhet för hem denna vecka, började vi fixa inför den stora festen. Matlagades, ballonger blåstets, dammsugaren fick sig en sväng och tårtan fixades. När alla lisas gäster anlände blev det god mat, massa lekar, tårta, massor prata, utgång på puls och mängder av go'a skratt. Hade en jättebra rolig kväll med underbara vänner.
Ännu en stort grattis älskade vän och hoppas att du hade en jättebra dag!
Idag var det en stor dag, Lisa fyllde nämligen 20 år! Dagen började med fin sjönsång med paketöppning och frukost. I och med att hon fyllde 20 får hon ju då också besöka ett nytt paradis, systemet. Som ett barn på julafton vandrade hon i väg dit och jag tog mig en promenad runt strömmen. Väl tillbaka hemma, kallar lisas pappas lägenhet för hem denna vecka, började vi fixa inför den stora festen. Matlagades, ballonger blåstets, dammsugaren fick sig en sväng och tårtan fixades. När alla lisas gäster anlände blev det god mat, massa lekar, tårta, massor prata, utgång på puls och mängder av go'a skratt. Hade en jättebra rolig kväll med underbara vänner.
Ännu en stort grattis älskade vän och hoppas att du hade en jättebra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0