Tisdag 26 juni

Andra dagen på jobbet och jag stormtrivs verkligen. Blev bemött av kramar och glada leende igår morse när jag kom. Kännde att jag verkligen saknat dom! Vi skrattar och skojar hela dagarna och de där 9 timmarna går så himla fort! Får göra lite mer än på praktiken, röntga, hjälpa till vid undersökningar och även mer med journaler och kontorarbete, sköta labbet, mer ansvar och lite mer fria fingrar. Har tänkt ett tag nu att den här branschen kanske inte är något jag vill göra i framtiden, men efter praktiken växte intresset och jag tror det kommer växa ännu mer efter de här veckorna. Tidiga mornar och sena kvällar - men det är det verkligen värt. Kan säga att jag älskar mitt jobb!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0