Fredag 4 maj

Veckan bara sussade förbi...
Klassen va i skara i onsdags, studiebesök på djursjukskötarskolan, besök på veterinärmuset, lunch i en park med underbartväder och så ännu ett studiebesök på hästkliniken. Det va en jättebra dag med en grymtbra klass!!
Den här dagen i skolan va dock inte den bästa och va nog inte på ett superbra humör för fågelhantering heller. Blev biten två gånger och började storböla, tre år eller? Skyller på att jag va lite känslig idag. Men man kan ju undra hur det praktiska provet ska gå, reptil och fåglar. Mina favoritdjur, eller? Nae inte direkt!  Nehepp nu ska jag trampa iväg och träffa Emmie. För ikväll blir det middag och bio, älska mig igen.

tror det blåste liiiiite i skara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0