Lördag 12 maj

Händelserik start på veckan, usch och fy. Men nu kämpar jag vidare. Spenderat nästan hela veckan hemma på landet med världens finaste vovar, vi har myst mest hela dagarna, pluggat, kollat mänger av filmer och promenerat i skogen. Och i torsdags kväll träffade jag mia brudar malin och emmie, så skönt att träffa dom igen! Först tjejsnack i mängder hos emmie och när hon cyklade till jobbet gick jag bort till malin. Vi satt och snacka, dansade vals så huset gungade (?). Kanonmysig kväll med två av mina bästa. Igår pallrade jag mig iväg till skolan, inte så ansträngande dag så det fick jag klara av. Lisa och jag tog oss en fika i Linköping eftersom vi slutade så tidigt, så mycket att prata om. Toppen! På kvällen träffade jag Bachan, subway, vampire diaries och massor av samtalsämnen hanns med under kvällen. Toppenstart på helgen!
Nu sitter jag och pluggar, mindre kul. Men jag börjar se ett slut på dagens hög, vilket är skönt. Ikväll ska jag träffa Frida för en film och myskväll. Blir jättebra!

Fick en fin bild från henne Lisa och jag var och red hos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0