Söndag 20 Maj

Igår var det bal för malin och emmies del, plus ett antal hundra till. Va med Malin från sju på morgonen, först smink och sen frisören. Hon blev verkligen jätte fin! Sen foto tid. Träffade Emmie där också, så himla fin hon var! När det äntligen var bal dags vart jag riktigt stolt. Dom va jätteduktiga! Måste erkänna att det kom några tårar. Verkligen två av världens finaste vänner! Mötte upp Frida efter balen. Vi gjorde sällskap till trädgården för att kolla på alla fina. Efter dansen på stan drog Frida och jag hem hit och satt och snacka och såg på film. Mysigt!
Snart bär det av hemmåt för en kväll med familjen. Verkligen sett fram emot det. Träffa saknade mille också.
Igår var det bal för malin och emmies del, plus ett antal hundra till. Va med Malin från sju på morgonen, först smink och sen frisören. Hon blev verkligen jätte fin! Sen foto tid. Träffade Emmie där också, så himla fin hon var! När det äntligen var bal dags vart jag riktigt stolt. Dom va jätteduktiga! Måste erkänna att det kom några tårar. Verkligen två av världens absolut finaste vänner!<3
Mötte upp Frida efter balen. Vi gjorde sällskap till trädgården för att kolla på alla fina. Efter dansen på stan drog Frida och jag hem hit och satt och snacka och såg på film. Mysigt!
Snart bär det av hemmåt för en kväll med familjen. Verkligen sett fram emot det. Träffa saknade mille också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0