Tisdag 1 maj

Ny månad och 45 dagar till studenten, hjälp!! Valborg igår, vilket var en superbra dag! Började med att Lisa och jag gick och inhandlande dagens nödvändigheter. Sen cyklade jag iväg och mötte Malin och Emmie, dom är mina modeller till foto eximinationen. Vi fotade massor i pradiset. Det var jättekul, kunde inte sluta le. Sånna underbara männiksor man kan ha till vänner säger jag bara! 300 bilder senare skiljdes vi åt för att träffas sen på kvällen igen. Jag åkte hem för att hjälpa Lisa och baka och fixa oss inför kvällen. Som sen började hos Maggan med grillat, lekar och trevligt folk. Vi fyra, lisa, jag, malin och emmie, hade fixat en kinesisklykta som flyger när man tänder eld på den som vi släppte upp i mörkter, mysigt till tusen! Senare på kvällen begav vi oss ner till stan och ut på krogen. Vilket mängder av andra också hade gjort, folk överallt men det va bara roligt! Vi träffade Frida och Victor som vi hängde med och så sprang jag på Erica, min gamla barndomskompis, kul att träffa henne och prata gamla minnen en stund. Vi dansade hela natten och hade det kanon. Hade verkligen en jättebra valborg, har så himla fina människor i mitt liv som jag är så glad över att ha. Vad skulle jag göra utan er?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0