Fredagnatt 15/16 februari

Första natten själv på deli och jag måste medge att det har varit lite små läbbigt vissa stunder. Vi hade en smått arg man inne som stod och skrek, honom slängde jag ut och så många fulla människor. Men det har ändå gått helt okej. Mohamed blev kvar två timmar extra för det hände en lite insidens i butiken, vilket inte gjorde mig något för då slapp jag va själv. Men dagen idag, eller ja igår, blev en väldigt lång dag. Först grand sex till elva. Stod och pressade apelsinjouice i nästan fyra timmar. Lagom intressant. Sen iväg till gymmet i nån timme och så ett improviserat danspass. Riktigt härligt, hade ett leende på läppanrna och tankarna vandrade inte utan dom var just där i den stunden. Så skönt! Hemma var jag hemmafru en stund, diskade, lagade mat och tvättade innan jag kröp ner i sängen och kollade på film och sov några timmar innan det bar av hit. Morgondagen blir inte mycket annorlunda, bara minus grand på morgonen. En timme kvar sen sängen!!
"A smooth sea never made a skilled saillor"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0