lördagkväll 16 februari

Åå har haft en så bra dag, trots att den började med värsta hemlängtan. Kom hem från jobbet runt halv åtta imorse sov till tolv. Var ovanligt pigg konstigt nog. Drog till gymmet, gick först på core pass och så blev jag kvar på zumban efteråt. Skrattade och log genom hela passet, hängde inte med på alla rörelser men hade fruktansvärt roligt iallafall! Hemma städade jag rummet så man ser ett golv nu. Hängde med killarna i vardagsrummet resten av eftermiddagen, spelade Fifa, vilket jag sög på, och så satt vi och snacka. Mysigtmysigt! Sen kom vi då till stunden det var tänkt att jag skulle sova, fick nog två timmars sömn iallafall. Käkade mat med Elin innan det bar av till jobbet. Hon är en riktigt härlig person!! Nu - jobb i åtta timmar. Imorgon pulka och mysdag. Whihoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0