Lördagkväll 2 februari

Klockan är inte ens nio och jag står nästan och sover, helt sjukt!! Idag skulle varit min första lediga dag sen nyårsafton, men så blev det icke. Fick mig iallafall en skapligt lång sovmorgon innan jag gav mig iväg och tränade och städade rummet och tvättade - husfrun i fraten. Sen bar det av till löve, var där några timmar igår också. Saknar  att gå dit för det är så härliga människor och jag har alltid så roligt. Jobbade med med två killar och herregud när dom kom igång och snackade så fick jag inte stopp på mitt garv - underbart!! 
Efter jobbet skyndade jag mig iväg till centralstationen för att möta issa som flyttar upp idag. Blev rikigt glad över att träffa henne igen! Vi skilldes rätt snabbt eftersom hon skulle åka med hon som hon ska bo med hem till dom. Vi får ta och ses snart igen!
 
Nu - sängen eller film, det är frågan? Det är ju trots allt lördagkväll. Eller? Känns mer som vilken tisdag eller onsdag som helst. 
 
 
 
 
 
Min fina prins vad jag saknar dig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0